کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مسابقه ایده‌های قرآنی در جشنواره بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود

جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای در تهران
به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران؛ بنیاد ملی بازی های رایانه ای با مشارکت مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد برای رشد و تعالی محتوایی و جریان سازی فرهنگی بازی های رایانه ای، مسابقه ایده های قرآنی را در دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای برگزار می کند. شرایط شرکت در مسابقه ایده‌های قرآنی دومین جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران به عنوان یکی از بخش‌های جنبی این رویداد فرهنگی اعلام شد.

صاحبان آثار ارائه شده در این بخش برای داوری در مسابقه ایده های قرآنی باید سابقه فعالیت در رشته های مربوط به بازی سازی مانند طراحی بازی، طراحی هنری، نویسندگی، برنامه نویسی و پشتوانه های محتوایی همچون نص صریح آیات قرآن، تفاسیر، روایات، داستان های دینی، فیلمنامه های مذهبی و رسالات را داشته باشند؛ همچنین خلاصه داستانهای آثار ارائه شده در این بخش باید در سه صفحه به دبیرخانه این رویداد فرهنگی ارائه شود.

دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران با هدف ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان دست اندرکاران فعال در صنعت بازی های رایانه ای در جهت ارتقا و رشد کمی و کیفی این صنعت و ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی ۶ الی ۱۰ تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

در این رویداد فرهنگی هنری بازی سازان در بخش اصلی دومین جشنواره بازی های رایانه ای در سه بخش مسابقه بازی های ایرانی، طراحی کاراکتر و بازی نامه نویسی به رقابت می پردازند. همچنین در بخش بازیهای ایرانی آثار در قالب “بازی های بزرگ”، “بازی های برخط”، “بازی های موبایل” و “بازی های کوچک” بررسی و مورد داوری قرار خواهند گرفت. در بخش جنبی دومین جشنواره بازی های رایانه ای نیز مسابقه “طراحی بازی برخط” و مسابقه ایده های قرآنی برگزار خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8726 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/02/03 تعداد مشاهده: 1935
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر